Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

"Φύγε Γέρο από Κοντά μου..."

Σχόλια και παραπομπές εντός [...]

Αποχώρησε οργισμένος από την παρέλαση ο Κάρολος Παπούλιας ["...λίγο ξυδάκι" - βίντεο (η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγεται κρύο!)]

 

«Δεν γίνεται να με αποκαλούν προδότη», δήλωσε ο Κάρολος Παπούλιας πριν αποχωρήσει από την στρατιωτική παρέλαση στη Θεσσαλονίκη. Εμφανώς απογοητευμένος και λυπημένος από τις διαμαρτυρίες στην εξέδρα των επισήμων ο κ. Παπούλιας τόνισε ότι έχει πολεμήσει για την πατρίδα [όπως και πολλοί άλλοι, οι οποίοι τώρα λιμοκτονούν!] και είναι λυπηρό νέοι άνθρωποι να τον αποκαλούν προδότη.

«Λυπάμαι πολύ. Πρέπει να ντρέπονται. Εγώ ήρθα για να τιμήσω τη Θεσσαλονίκη και κάποιοι δεν ήθελαν να γίνει η παρέλαση. Εγώ στα 15 μου πολέμησα για την πατρίδα. [citations, PLEASE!] Δεν μπορούν να με λένε προδότη»,  είπε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας, κάνοντας λόγο για αμαύρωση της επετείου.

Σε ερώτηση αν φοβάται [σιγά μη δεν φοβάται, αλλά πάνω από €1 εκ. μισθός το χρόνο είναι γλύκα!] για την τροπή που παίρνουν κάποιες αντιδράσεις με υβριστικά συνθήματα, ο κ. Παπούλιας απάντησε: «Δεν φοβάμαι γιατί είναι μια μικρή απαράδεκτη μειοψηφία. Ο ελληνικός λαός καταλαβαίνει που πάει [όσο γι' αυτό...!], γι' αυτό και δέχεται όλες αυτές τις πιέσεις και όλα αυτά τα μέτρα που είναι σε βάρος των ασθενέστερων και των αδύνατων. [από "μικρό" κι' από "τρελό" θα μάθεις την αλήθεια!] Πιστεύει ότι μια μέρα θα ξημερώσει καλύτερη. [άψογη ελληνική σύνταξη!] Κι αυτό πιστεύουμε όλοι γι αυτό και είμαστε εδώ. Και λυπάμαι πάρα πολύ που αμαυρώνουν αυτή την ημέρα, μια ιστορική μέρα. Μια μέρα που ανήκει στον ελληνικό λαό δεν ανήκει σε αυτούς». [Εδώ, δικαιούμαι να πω "Αιδώς Αργείοι" και "άει σιχτίρ μ..."!] [newsbeast.gr]


"Τρομερός είναι ο θυμός ενός λαού που μουρμουρίζει. Βαρύ χρέος, που πληρώνεται με δημόσιες κατάρες." [Αισχύλος]

"Δεν μπορώ να έχω κανένα σεβασμό ή συγκατάβαση για μια κυβέρνηση που πηγαίνει από λάθος σε λάθος, με σκοπό να διατηρείται στην αρχή."
[Μαχάτμα Γκάντι]
  
"Σήμερα αποκαταστάθηκε το πραγματικό νόημα της 28ης Οκτωβρίου." [Μ. Γλέζος - βίντεο dailymotion]

"Φύγε γέρο από κοντά μου, σέ σιχάθηκε η καρδιά μου"!
("ρίξε κόρη μία σκάλα να σού κάνω τη καβάλα" ή "ουδείς μπορεί να σκαρφαλώσει στη πλάτη σου, εκτός εάν εσύ σκύψεις" [Μάρτιν Λούθερ Κινγκ])

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου