Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

Les Grecs - Οι Έλληνες!

Η γαλλική σατιρική Les Guignols de l'info έχει μεγάλη ακροαματικότητα και χιούμορ που τσακίζει κόκκαλα. Εδώ ασχολείται με το πειραματόζωο Έλλην. Απολαύστε το... ;)
ΥΓ. Οι πιο παρατηρητικοί θα αναγνωρίσετε στους επιστήμονες του εργαστηρίου τη μορφή και τη χαρακτηριστική φωνή του Σιλβέστερ Σταλόνε, πανταχού παρών ως Ράμπο και σήμα κατατεθέν της εκπομπής :))




Αυτό που θέλει να πει το εν λόγω βίντεο, κατά τη ταπεινή μου άποψη, είναι πολύ απλά πως η εξέλιξη του ανθρώπου στο σύγχρονο κόσμο είναι ταυτόσημη με το πείραμα της σύγχρονης ελληνικής πραγματικότητας. Δηλαδή τη δημιουργία μιας κοινωνίας όπου ένας άνθρωπος θα δουλέυει για πάντα με μοναδικό αντάλλαγμα την επιβίωση του σε ένα κόσμο δημοσιονομικής λιτότητας και ένα περιβάλλον που θα προωθεί την 'νόμιμη' εκμετάλευση του σε όλα τα επίπεδα. Ο ελληνικός λαός είναι απλά ο πρώτος που το βιώνει............Arkoudelos1980 3 hours ago 
Δικό μου σχόλιο: οι Έλληνες ήταν πάντα πρωτοπόροι!


Υ.Γ. Χαράματα σήμερα (21/10/2011), έλαβα το παρακάτω σχόλιο με email: "Με αυτό έχω θυμώσει πολύ από όταν το είδα πρώτη φορά! Βάλε τον γιο της καλογριάς, εάν θελεις.Χαλάω εγώ χατήρι; Εδώ που τα λέμε, πέραν του χιούμορ, τάχω ψιλοπάρει κι' εγώ με τις Φραγκόκοτες (που πρώτες θα βουλιάξουνε μόλις φουντάρουμε εμείς)!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου