Τρίτη 31 Μαΐου 2011

BLOGGING: VIVERE PERICOLOSAMENTE?

Έχω πολύ λίγους φίλους (εξ επιλογής ή χαρακτήρα) και λίγους περισσότερους από λίγους γνωστούς. Εκ πεποιθήσεως, δεν ασχολούμαι με social media (Facebook) και μέχρι πρόσφατα εξέφραζα τις απόψεις μου ιδιωτικά και περιορισμένα, όπως οι περισσότεροι από εμάς, προωθώντας αυτούσια email και πληροφορίες που ελάμβανα ή διάβαζα ή, ενίοτε, προσθέτοντας σ' αυτά την δική μου άποψη και κριτική.

Ξεκίνησα το παρόν ιστολόγιο πρόσφατα, μετά από αλλεπάλληλες προτροπές στενού μου φίλου και μετά από (επακόλουθο) εκτεταμένο προβληματισμό για το αν αυτά που σκέπτομαι και εκφράζω αξίζουν να εκτεθούν σε κοινή θέα - ούτως ή άλλως, πάσχουμε από υπερπληροφόρηση/information overload.

Τέλος πάντων, από την αρχική ανάρτησή μου (Απρίλιο 2011) μέχρι σήμερα μετράω πέντε (5) εγγεγραμμένους αναγνώστες, περίπου χίλιες πεντακόσιες εμφανίσεις αναρτήσεων (εντός και εκτός Ελλάδας), καθώς και μια χούφτα σχόλια αναγνωστών (φωνή βοώντος εν τη ερήμω, που λένε)!

Τί κινδύνους μπορεί να ενέχει το blogging; Είναι ένα ερώτημα που ουδέποτε με απασχόλησε, μέχρι πρόσφατα. Έχω περιφερθεί (και εξακολουθώ να περιφέρομαι καθημερινά) σε πολυάριθμα blogs, αφιερώνοντας μάλιστα ικανό χρόνο διαβάζοντας και τα σχόλια αναγνωστών (πιστεύω ότι συνεισφέρουν στην ουσία της ανάρτησης). Έχω διαβάσει σχόλια και σχόλια (κάθε ύφους, διατύπωσης και περιεχομένου), ποτέ όμως κάτι ευθέως απειλητικό!

Μέχρι προχθές, οπότε έλαβα το παρακάτω σχόλιο από τον/την Mr Markellos σε σχέση με την ανάρτησή μου http://greeksynthesis.blogspot.com/2011/05/blog-post_24.html, 24/05/2011:

"Εξωτερικο Χρεος: Δημοσιο + Ιδιωτικο. Ο πινακας που παραθετεις αυτο αφορα.
Αναπτυγμενος ιδωτικος τομέας = υψηλό ιδωτικο χρέος = αναπτυγμένες χώρεςΓια τσεκαρε και το gdp per capita σε αυτες τις χωρες μηπως καταλαβεις πως αυτο συνδεεται με τα living standards (Νορβηγια, μα καλα δεν παραξενευτηκες?) Συγχωρεσε την δηκτικοτητα μου αν η παραπληροφορηση που κανεις οφειλεται σε προσωπικη αγνοια/αδυναμια κατανόησης ή ακομα και αν απλα μαιμουδιζεις πληροφορίες απο αλλού. Αν ωστόσο το κάνεις εσκεμμένα ισως και να αξιζεις να σου αφιερωσει καποιος λιγο χρόνο να σου αποδομησει το προβοκατορικο μαλουδακι.
Will have a look around and maybe decide to do so..
Regards baby"
28 Μαΐου 2011 8:49 μ.μ.
Μετά από πολλή περίσκεψη και προβληματισμό, απάντησα ως εξής:
Περισσότερο απ' όλα, με ταρακούνησε στο παραπάνω η κατηγορία της παραπληροφόρησης (εκούσιας ή ακούσιας - λόγω βλακείας)! Άσχετα από το εκάστοτε 'υφάκι' μου ή (διεστραμμένη ίσως) διάθεση χιούμορ, θα ήθελα να δηλώσω στους (ελάχιστους) αναγνώστες μου ότι παραπληροφόρηση δεν πουλάω, ούτε "μαϊμουδίζω" πληροφορίες "από αλλού"(;)! Θα ήθελα, επίσης, να ζητήσω από τους  (ελάχιστους) αναγνώστες μου να διατυπώσουν την άποψή τους επ' αυτού.

Στο μεταξύ, η πρόσκληση στον/στην Mr Markellos εξακολουθεί να ισχύει!

Υ.Γ. Γνωρίζει κανείς πόσες απειλές έχουν λάβει οι κ.κ. Χάρρυ Κλυν, Λάκης Λαζόπουλος, Γιάννης Πρετεντέρης, Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, κλπ.;








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου