Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

"ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑ"!

Τάδε έφα ο αείμνηστος και κραταιός 'εθνοπατέρας' μας κ. Ανδρέας Γ. Παπανδρέου (καλή του ώρα, εκεί που βρίσκεται). Η φράση του αυτή εξακολουθεί να μέ εμπνέει και να μέ καθοδηγεί μέχρι σήμερα!

Και έρχεται ξαφνικά η δύσμορφη (ψυχή τε και σώματι) καγκελάριός μας, κ. Α. Μέρκελ, για να πει ότι "...οι Έλληνες δεν δικαιούνται να κάνουν περισσότερες διακοπές από τους Γερμανούς" (παραφράζω δήλωσή της, που προβλήθηκε στα αποψινά τηλεοπτικά νέα του MEGA)!

Θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους (ελάχιστους) αναγνώστες μου, καθώς απόψε αισθάνομαι έντονη την ανάγκη να παραβώ τις αρχές του παρόντος ιστολογίου (δηλ. αντικειμενική παράθεση γεγονότων, με παραπομπές, πηγές, κλπ., με τελικό στόχο την σύνθεση). Απόψε, θα εκφράσω απλά τον θυμό μου, θέλοντας να πω/ουρλιάξω προς κάθε κατεύθυνση: ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ!

Μπορεί να έχω εξευτελιστεί διεθνώς από τον πρωθυπουργό μου ως 'διεφθαρμένος', μπορεί να έχω μείνει άνεργος γιατί το πολιτικό σύστημα κατέστρεψε την χώρα μου, μπορεί να χάνω το σπίτι μου, μπορεί να πάω φυλακή για οφειλές στο ασφαλιστικό μου ταμείο ή στην εφορία, μπορεί να αισθάνομαι σαν φυλακισμένος σε γκούλαγκ - χωρίς κανένα πια μέλλον ή ελπίδα ελευθερίας, μπορεί να θέλω να βιαιοπραγήσω κατά παντός πολιτικού προσώπου, μπορεί... πολλά! Αλλά...

...δεν δέχομαι από καμία κ...λα (εγχώρια ή τής αλλοδαπής) να μού επιβάλει πόσες μέρες θα πάω διακοπές - ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ, άλλη μία φορά! Να μή μου δώσετε άλλα δανεικά ρε (να τά βάλετε εκεί που δεν λάμπει ο ήλιος), να μου κατάσχετε την Ακρόπολη, τους Δελφούς και τα υποβρύχια που γέρνουν (και να τά βάλετε, επίσης, εκεί που ξέρετε)! Εγώ θα πάω διακοπές ΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΓΟΥΣΤΑΡΩ!

Ούτως ή άλλως, κ...λες, ένα και χρόνο τώρα σάς αντιστέκομαι, κάνοντας (αναγκαστικές) διακοπές! Νομίζετε ότι θα κολώσω τώρα;

Υ.Γ. Ζητώ και πάλι συγνώμη (δεν θα επαναληφθεί) για τις όποιες χυδαίες εκφράσεις μου απόψε, αλλά η οργή μου ξεχείλισε. Άει σιχτίρ πια (κ...λες)!



1 σχόλιο:

  1. Θα έρθω και ‘γώ μαζί σου για διακοπές. Θα πάμε να λιάσουμε τα «αρχ...δια» μας όσες μέρες γουστάρουμε! Όσο για τη συγνώμη που ζητάς για το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείς, φρονώ ότι αυτό εντάσσεται σε μια ευρέως αποδεκτή ελληνική διάλεκτο, η οποία από καιρού εις καιρόν πρέπει να χρησιμοποιείται.
    Τέλος, σχετικά με τις υβριστικές ψευδολογίες της κ. Καγκελαρίου, η ηλεκτρονική έκδοση του περιοδικού Spiegel της απάντησε, λέγοντας ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΟΣΑ και της Κομισιόν, οι Έλληνες απολαμβάνουν το πολύ 23 ημέρες διακοπών το χρόνο, ενώ οι Γερμανοί 30.
    Βεβαίως, το δικαίωμα να εκφράζεται τόσο προσβλητικά για τους Έλληνες δεν το έλαβε αυθαίρετα. Τής εκχωρήθηκε από τους Έλληνες ταγούς των τελευταίων δεκαετιών.
    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή