Δευτέρα 6 Ιουνίου 2011

Εθελόδουλο Σύστημα Πολιτικής Ασυδοσίας - Ε.Σ.Π.Α.

Είμαι τρομακτικά οργισμένος με τον πρωθυπουργό, το κόμμα του και την κυβέρνησή του. Ταυτόχρονα, είμαι και εξαιρετικά ευγνώμων προς τον πρωθυπουργό, το κόμμα του και την κυβέρνησή του, καθώς, μέσα σε μόλις 20 μήνες διακυβέρνησης, μέ βοήθησε να συνειδητοποιήσω και να συγκεκριμενοποιήσω την απέχθειά μου προς το πολιτικό καρτέλ - Εθελόδουλο Σύστημα Πολιτικής Ασυδοσίας (ΕΣΠΑ) που κυβερνά αυτό τον τόπο εδώ και χρόνια. (Σημείωση: Με τον όρο 'εθελόδουλο' εννοώ εθελούσια υποταγμένο, είτε σε οικονομικά συμφέροντα, είτε σε ιδεολογίες που δεν ανταποκρίνονται πλέον στις ανάγκες των πολιτών).


Σε μια προσπάθεια να διαχειριστώ αποτελεσματικά την οργή μου - κάπως πρέπει να την εκτονώσω, αλλά δεν είναι και κόσμιο να πετώ πέτρες και γιαούρτια στον κάθε Πάγκαλο - αποφάσισα να διατυπώσω παρακάτω τους βασικούς γεννεσιουργούς παράγοντές της. Περιληπτικά, λοιπόν, το ΕΣΠΑ μέ βλάπτει άμεσα, καθώς:
  1. Συστηματικά επηρεάζει άκρως αρνητικά την σωματική μου υγεία (μέ οδηγεί σε λιμοκτονία, μού αφαιρεί την πρόσβαση σε βασική περίθαλψη, μού μειώνει το προσδόκιμο ζωής, κλπ).
  2. Συστηματικά επηρεάζει άκρως αρνητικά την ψυχική μου υγεία, καταστρέφοντας την αξιοπρέπειά μου, την μέχρι τώρα υφιστάμενη αγορά εργασίας μου, αποκαλώντας με "διεφθαρμένο", βομβαρδίζοντάς με μέ καθημερινές απειλές, προσπαθώντας να μού αφαιρέσει την προσωπική μου περιουσία και μαστιγώνοντάς με είτε σε υποταγή, είτε σε έξοδο από την χώρα μου. (Σημείωση: απ' ό,τι διαβάζω, η κατάθλιψη πλήττει πλέον πάνω από το 70% του πληθυσμού, η κατανάλωση ψυχοφαρμάκων έχει αυξηθεί κατακόρυφα και οι αυτοκτονίες έχουν (επίσημα - ανεπίσημα;;;) τριπλασιαστεί τον τελευταίο χρόνο).
  3. Συστηματικά μού καταστρέφει κάθε ελπίδα μου για το μέλλον (έχω προσδόκιμο ζωής 20 - 25 χρόνια ακόμα).
  4. Συστηματικά εκθέτει την ζωή και περιουσία μου σε καθημερινό κίνδυνο (αύξηση εγκληματικότητας με παράλληλη μείωση δυνατότητας πρόληψής της).
  5. Συστηματικά καταστρέφει το έμψυχο δυναμικό της χώρας, υποβαθμίζοντας σταθερά και εσκεμμένα (επί 10ετίες) το μορφωτικό επίπεδο του πληθυσμού.
  6. Συστηματικά διαλύει τον μέχρι πρόσφατα υφιστάμενο κοινωνικό ιστό, κατακερματίζοντας το σύνολο σε αντιμαχόμενες ομάδες που παλεύουν μόνο για επιβίωση και 'χαφιεδίζουν' (π.χ. "κάρφωσε τον 'ευκατάστατο' γείτονά σου για φοροδιαφυγή") υπό καθεστώς πείνας, εξαθλίωσης και ποικιλόμορφης βίας .
  7. Συστηματικά καταστρέφει το αίσθημα προστασίας και ανεξαρτησίας που μού παρήχαν τα εθνικά σύνορα, εκχωρώντας ουσιαστικά κυριαρχικά, νομοθετικά και οικονομικά δικαιώματα σε ξένα συμφέροντα και παράλληλα εκμηδενίζοντας την εξωτερική πολιτική της χώρας (π.χ. ενδίδοντας σε πιέσεις, κλείνοντας προξενεία, σχολεία, γραφεία ΕΟΤ στο εξωτερικό, κλπ).
  8. Συστηματικά εξακολουθεί να είναι άμετρα σπάταλο, καθώς και να χρηματίζεται ασύστολα εις βάρος μου και εις βάρος του κοινωνικού συνόλου, απολαμβάνοντας πλήρους ασυλίας και κάλυψης και χωρίς κάν να υφίσταται στοιχειώδη έλεγχο σε περίπτωση έστω υποψίας (βλέπε, π.χ., εδώ, Π. Καμμένος - «έμμισθος broker» ο Γ. Παπανδρέου και εδώ, Max Keiser - ένοχος εθνικής προδοσίας ο Γ. Παπανδρέου).
  9. ....
  10. ....
  11. ....
  12. .... ("...let me count the ways I 'love' thee!" - Shakespeare)
Ταυτόχρονα, μεγαλόθυμα υπακούοντας στους κανόνες της ισηγορίας, θα ήταν άδικο να μην αντιπαραθέσω στα παραπάνω κάποια, έστω στοιχειώδη, υπεράσπιση του ΕΣΠΑ. Μια και δεν μπορώ να επεκταθώ πολύ, μια και οι ικανώτεροι υπερασπιστές και απολογητές του ΕΣΠΑ (Παπούλιας, Παπανδρέου, Σαμαράς, Καρατζαφέρης, Παπαρήγα, Τσίπρας, κ.α.) είναι απασχολημένοι συναινώντας ή ερίζοντας, μια και το blog είναι δικό μου, επιλέγω να αντιπαραθέσω μόνο την παρακάτω σούπερ συμπυκνωμένη και ζουμερή (προεκλογικού τύπου) υπεράσπιση του ΕΣΠΑ (δυστυχώς, πάλι πληρωμένη από την τσέπη μου/μας):
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου